Make it digital! - at The Paper Shelter!!

God Morgon!!
Det var ett tag sedan ni fick ett TPS-kort från mig nu, förra omgången av vår utmaning blev jag sjuk i maginfluensa dagen innan jag skulle färdigställa och presentera mitt kort, jag hade ingen som helst ork eller möjlighet att genomföra den utmaningen. Jag hoppas ni har överseende med det! När jag senare i veckan tänkte göra färdigt kortet åkte jag på en omgång till av samma sjuka så det tog mig ett bra tag att komma igen. 
Men nu är jag på benen igen och här kommer ett nytt kort från mig!
Med detta söta motiv som heter Bella Vanity Set från The Paper Shelter!! Och utmaningen denna vecka är Make it digital!!
Kortet har ingen text än så länge, kunde inte hitta någon som jag tyckte passade så det får vara utan tills jag kommer på vad det ska stå..

Good Morning!

It´s been a while since you´ve got a TPS-card from me now, last challenge I´ve got the stomach flu the day before I was complete and present my card, I wasn´t able to make it. Hope you´re not too disapointed ;-P
When I later that week tryed to finish my card I´ve got sick again and I gave up that challenge.. sorry..
But now I´m on my feet again and here´s my card for THIS challenge ;-)
With this cute design from The Paper Shelter called Bella Vanity Set.
And the challenge this week is "Make it Digital"
The card dont have a sentiment, I couldnt decide one so I leave it for now.. maybe I figure one out later..


Som vanligt ser priserna ut så här; om du vinner och har använt ett TPS-motiv är priset $30 att använda i TPS-shoppen. Ett annat motiv som vinnare ger en vinst på 3 valfria motiv från samma webshop!

As usual the prices in this challenge are; if you win and have used a TPS-design, $30 to spend in the TPS-webshop, another design gives 3 designs of your choise.

Challenge prize badge

Vi ser fram emot era kreationer som vanligt med stor spänning!!
Ha så kul och lycka till i utmaningen!!

As always we´re looking forward to see your fab creations!!
Have fun and good luck in the challenge!!

Kram/Hug Lena


Kommentarer

Beebeebabs sa…
Such a beautiful card!!!